מנהל/ת יחידת הגיל הרך (לידה עד שלוש)

סיווג: דרושים

מועד אחרון להגשה

מסמכי המכרז

מספר המכרז

‏‏‏‏‏‏‏‏ סוג מכרז פנימי חיצוני 04/2023

דרגת המשרה ודירוגה :אחוז משכר בכירים או דירוג חברה נוער וקהילה

היקף משרה- 100%

כפיפות- למנהל יחידת החינוך.

תיאור התפקיד- מנהל/ת יחידת הגיל הרך (לידה עד שלוש).

ריכוז תחום הגיל הרך על כל  הביטוי השונים על מנת שיתאפשר קידום הרצפים החינוכיים והטיפוליים ברשות. שותפות בפיתוח ויישום המדיניות של הרשות, ויצירת שותפויות, מנגנונים ושגרות עבודה עם כל הנוגעים בדבר.

בין היתר תחומי אחריות:

  • יישום המדיניות הרשתית בהלימה למדיניות משרד החינוך.
  • מיפוי המסגרות ביישוב הנכללות בשותפות עם משרד החינוך.
  • בניית מנגנוני עבודה ויצירת נהלים סדורים בין בעלויות וארגונים לבין הפיקוח במחוז וברשות שיבטיחו רצף ואיכות טיפול מגיל לידה עד שש.
  • מיפוי (בשיתוף עם משרד החינוך) תכלול, מעקב ובקרה של מכלול הצרכים הצרכים ברשות המקומית, יצירת ממשקי עבודה לקידום מענים שונים בתחום הגיל הרך.
  • עבודה משותפת עם הגורם המקצועי באגף החינוך לצורך: תיאום, סנכרון ובניית שיתופי פעולה בין כלל הגורמים הרלוונטיים.
  • שותפות בצוות פורום גיל רך רשותי הכולל את כל הגופים והארגונים הפועלים בתחום הגיל הרך ברמה המערכתית.
  • סיוע מקצועי בשלב ההיערכות לחירום של מכלול החינוך/ צוותים עירוניים בזמן/ שעות חירום.
  • תחומי אחריות נוספים שיתווספו בהתאם להנחיות משרד החינוך.

פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, כנגזר מתחומי האחריות:

  1. יישום המדיניות הרשותית בהלימה למדיניות משרד החינוך:
  • בניית והטעמת תכנית עבודה שנתית בהלימה למדיניות אגף החינוך ברשות.
  • טיפול במקרים חריגים בתחומים של בטיחות, ביטחון, אלימות ועוד בשיתוף משרד החינוך.
  1. מיפוי המסגרות ביישוב הנכללות בשותפות עם משרד החינוך
  • ניהול, מיפוי, תכלול וקידום ההדרכה הפדגוגית והפיתוח המקצועי של צוותי מעונות היום בשותפות עם הפיקוח של משרד החינוך לגילאי לידה עד שלוש.
  • פרסום ההכשרה המקצועית לצוותים תוך ליווי ויישום המדיניות המוסמכת.
  1. בניית מנגנוני עבודה ויצירת נהלים סדורים בין בעלויות וארגונים לבין הפיקוח במחוז וברשות שיבטיחו רצף ואיכות טיפול מגיל לידה עד שש.
  • הטעמת תוכנית עבודה בהתאם לאסטרטגיה הרשותית ובהלימה למשרד החינוך.
  • תכלול ההדרכה הפדגוגית.
  • פיתוח מקצועי של הצוותים.
  • יצירת מנגנוני עבודה ונהלים סדורים בין כל הגורמים הרלוונטים.
  • מעקב ובקרה על מכלול הצרכים בתחום הניהול.
  • שותפות בצוותי חשיבה, פורומים מקצועיים ברשות ומחוצה לה.
  • היערכות בחירום.
  1. מיפוי בשיתוף עם משרד החינוך תכלול, מעקב ובקרה של מכלול הצרכים ברשות המקומית, יצירת ממשקי עבודה לקידום מענים שונים בתחום הגיל הרך.
  • מיפוי מסגרות החינוך הקיימות ברשות.
  • מתן מענה לצרכים בתחומי לידה- שלוש.
  • קביעת סדירויות מול הגורמים הרלוונטיים כגון: הארגונים, בעלויות, מחוזות, הורים.
  1. עבודה משותפת עם הגורם המקצועי באגף החינוך לצורך: תיאום, סנכרון, ובניית שיתופי פעולה בין כלל הגורמים הרלוונטיים:
  • תיאום פגישות עבודה
  • כתיבת תוכניות אסטרטגיות
  • כתיבת דוחות
  1. שותפות בצוות פורום גיל רך רשותי הכולל את כל הגופים והארגונים הפועלים בתחום הגיל הרך ברמה מערכתית.
  2. סיוע מקצועי בשלב ההיערכות לחירום של מכלול החינוך הרשותי נהלים, תרגילים ואימונים, בזמן שגרה, והשתתפות וסיוע למנהל- מכלול החינוך/ צוותים עירוניים בזמן שעת חירום.
  • שותפות בצוות החירום הרשותי
  • כתיבה והטמעה של נהלים רשותיים
  • לקיחת חלק בתרגילים או אימונים
  1. תחומי אחריות נוספים שיתווספו בהתאם להנחיות משרד החינוך.

השכלה ודרישות מקצועיות

בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ באחד או יותר מהתחומים הבאים:

  • חינוך, רווחה, בריאות וחברה.
  • עדיפות להתמחות בגיל הרך.
  • עדיפות לתואר המשלב לימודי גיל רך.

לעניין תואר אקדמי תוכר גם תעודת סמיכות לרבנות (“יורה יורה”)לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתככנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל( שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

שפות:  בהתאם לצורך

יישומי מחשב: היכרות עם תוכנת האופיס

 

דרישות ניסיון:

  1. ניסיון מקצועי: לפחות 3שנות ניסיון מקצועי בעבודה עם גילאי לידה עד שש- הגיל הרך.
  2. ניסיון ניהולי: לפחות 3 שנות ניסיון ניהולי או ניסיון בהדרכה או בפיקוח חינוכי.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד

  • היכרות עם תחום התפתחות הילד, וההורות בגיל הרך ומגמות עדכניות בתחום.
  • היכרות עם המסגרת הנורמטיבית, נהלים ותקנות רלוונטיים לתחום הגיל הרך.
  • תקשורת בין אישית מעולה וכישורי עבודת צוות.
  • יכולות ארגון וניהול ברמה גבוהה.
  • היכולת לעבוד במגוון ממשקי עבודה לרבות ניהול שותפויות.
  • ייזום, ניהול, מעקב, בקרה והערכה של תכניות, אחריות לתכנון וביצוע משימות.
  • עבודה בסביבות מתוקשבות מבוססות נתוני, מידע וידע.
  • אסרטיביות ומנהיגות.
  • גמישות מחשבתית ופרגמטיות.
  • שפות: בהתאם לצורך

 

* עדיפות תנתן לעובדי מועצה

*המשרה מוצעת לנשים וגברים כאחד

 

————————————————————————————————————- מועמדים מתאימים בלבד יפנו בצרוף טופס הגשת מועמדות, קו”ח, תעודות רלוונטיות והמלצות למייל  [email protected]

 עד לתאריך: 30.3.2023     -שעה 14.00.

או בהגשה ידנית במחלקה למשאבי אנוש -מבנה מועצה חדש -אבו תלול

*מועמדים שלא יגישו את כל המסכמים הדרושים, לא יבואו כלל לדיון בוועדה.
*בקשות שיתקבלו לאחר המועד הנ”ל לא ייבחנו.
טופס הגשת מועמדות  ניתן להוריד מאתר המועצה www.nevemidbar.org.il