תואר המשרה:
היקף משרה: תקן 100%,תקן50%
מספר תקנים: 2
מתח דרגות: דרוג העו”ס ללא דרוג ניהול, העסקה בדירוג עובדים סוציאליים בהתאם לוותק והשכלה של עובד.
כפיפות ניהולית: מנהל המחלקה לשירותים חברתיים.
מיקום: עבודת שטח ביישוב המועצה משולבת עם עבודה משרדית( במשרדי המועצה שנמצאים באבו תלול)
תיאור המשרה:
- טיפול בלקוחות למטרת שיפור תפקודם האישי, המשפחתי והחברתי ע”י טיפול ישיר, סנגור, תיווך, מתן ידע לשם מיצוי זכויות.
- שמירה על קשר רציף עם המשפחות להבטחת המשכיות הטיפול תוך ניהול ותיעוד ההתערבויות הטיפוליות במערכת תיק לקוח ממוחשב.
- קשר עם מנהיגות הישובים ובעלי תפקידים בשעת שגרה וחירום כל זאת למען קידומם והעצמתם של תושבים לקוחות המחלקה.
- איתור צרכים ונזקקויות ברמת הפרט, המשפחה והקהילה, בניית תכניות, איתור וייזום מענים, בשותפות עם צוות המחלקה ועם בעלי התפקידים בתחום החברתי במועצה ובישובים.
- זיהוי מצבי סיכון ונזקקות בקרב קטינים וחסרי ישע ודיווח עפ”י חוק לגורמים הרלוונטיים.
- ביצוע כל מטלה נוספת בהתאם להנחיית הממונה.
דרישות התפקיד
השכלה:
בעל תואר אקדמי בתחום הבא: תואר ראשון לפחות בעבודה סוציאלית המוכר ע”י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ+ רישום בפנקס העובדים הסוציאליים – חובה
דרישות נוספות
- שפות – שליטה בשפה הערבית- יכולת ביטוי בכתב ובע”פ- יתרון .
- היכרות וניסיון בעבודה עם האוכלוסייה הבדואית – יתרון
- יישומי מחשב – ידע מתקדם בעבודה עם מחשב ו תוכנות הOFFIC.
כישורים אישיים: יחסי אנוש מעולים, יכולת הובלת תהליכים, כישורים לעבודה בצוות, יכולת ארגונית וביצועית גבוהה, “ראש גדול”, יכולת הבעה טובה בכתב ובע”פ.
המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד
מוא”ז נווה מדבר מעודדת שילובם של אנשים עם מוגבלויות העומדים בתנאי הסף לתפקיד ולהם תינתן עדיפות וזאת מכוח חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות התשנ”ח 1998, תיקון מס’ 15
זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי קבלה לעבודה.
הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר, בעלי כישורים מתאימים להתמודדות על אותה משרה.
בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), התשפ”א – 2021 תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
המועצה שומרת לעצמה את הזכות לבצע מבדקים במסגרת הליך המיון והבחירה, ועל כך תקבל/י הודעה אישית בכתב.
טפסים להגשת מועמדות ניתן להוריד מאתר המועצה. את הטפסים יש להגיש בצרוף קורות חיים, אישורי העסקה ותעודות רלוונטיות.
את הטפסים ניתן למסור במח’ הון אנושי (קומה 2 בבניין המועצה) או למייל [email protected]
:12:00 עד לתאריך: 23/03/2025 שעה
בקשות שלא יצורפו אליהן כלל המסמכים הדרושים בהתאם להנחיות אלו לא יועברו לבחינת התאמה לתפקיד.
ניתן לברר פרטים נוספים בטלפון 08-6208938