10 אפריל 2025
י”ב ניסן תשפ”ה
מכרז חיצוני לתפקיד מזכיר.ה במחלקת הרווחה 03/25
תואר המשרה:
מזכיר/ת מחלקת רווחה
היקף משרה: 100%
מספר תקנים: 1
מתח דרגות: 6-8 דירוג מנהלי
כפיפות: מנהלת מחלקת רווחה
תיאור התפקיד: ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת מחלקת הרווחה ובהתאם להנחיות מנהל/ת המחלקה.
דרישות התפקיד:
- ניהול והקלדה של מסמכים–הקלדת מסמכים באמצעות תוכנת מעבד תמלילים, הדפסה ומשלוח של מסמכים תיקון מסמכים לאחר הגהה, אחסון וגיבוי קבצים במחשב, הקלדה ועיצוב של מצגות,צילום, שכפול, כריכה של מסמכים ועוד, קבלה והעברה של מסמכים לגורמים הרלוונטיים ברשות, תיוק מסמכים, באופן המבטיח את זמינותם, מיון מסמכים ומשלוחם לארכיון, סליקת מסמכים, על פי הנחיית הממונה, איסוף חומרים והכנתם לישיבות בהן משתתף הממונה, רישום פרוטוקול ישיבות, על פי הנחיית הממונה והפצתו לפי רשימת תפוצה מוגדרת.
- טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני( –קליטה ומיון של דואר ניתוב דואר על פי הנחיית הממונה, הכנה ומשלוח של דואר עבור הממונה.
- מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור מענה טלפוני במשרד ורישום הודעות טלפוניות, ניתוב פניות תושבים המגיעות למנהל היחידה, סינון וניתוב שיחות למנהל היחידה
- ניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה –תיאום טלפוני של פעולות ופגישות עבור הממונה ,משלוח תזכורות שונות )אירועים, פגישות וכיוצ”ב(.
- רכש- איסוף נתונים בהתאם לדרישות שעולות מהשטח, החתמת הזמנות רכש ואישור חשבוניות לתשלום
- קבלת קהל לרישום עבור תושבים שמתקשים בתהליך המקוון.
- ריכוז, טיפול, מעקב ובקרה אחר הגשת דוחות נוכחות של עובדי המחלקה, וידואר המצאת האישורים המתאימים להיעדרות על ידי העובד והגשתם למחלקת השכר בהתאם לנוהל.
- ביצוע כל מטלה נוספת בתחום העיסוק בהתאם להנחיות הממונה.
תנאי סף
השכלה: 12 שנות לימוד, או תעודת בגרות מלאה- חובה. עדיפות עם תואר ראשון.
ניסיון מקצועי: לא נדרש.
יתרון-ניסיון בתחום עיסוק זהה.
דרישות נוספות:
רישום פלילי- היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין
תשס”א.2001-
עברית ברמה גבוהה
ניסיון וידע בהפעלת תכנות אופייס
יכולת ארגון סדר ותכנון
אמינות ומהימנות אישית
יחסי אנוש טובים
יכולת עבודה בתנאי לחץ
יכולת עבודה בצוות
מחויבות לשמירת סודיות
קפדנות ודיוק בביצוע
עבודה מול גורמים רבים בתוך המועצה ומחוצה לו.
המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד
מוא”ז נווה מדבר מעודדת שילובם של אנשים עם מוגבלויות העומדים בתנאי הסף לתפקיד ולהם תינתן עדיפות וזאת מכוח חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות התשנ”ח 1998, תיקון מס’ 15
זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי קבלה לעבודה.
הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר, בעלי כישורים מתאימים להתמודדות על אותה משרה.
בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), התשפ”א – 2021 תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
המועצה שומרת לעצמה את הזכות לבצע מבדקים במסגרת הליך המיון והבחירה, ועל כך תקבל/י הודעה אישית בכתב.
טפסים להגשת מועמדות ניתן להוריד מאתר המועצה. את הטפסים יש להגיש בצרוף קורות חיים, אישורי העסקה ותעודות רלוונטיות.
את הטפסים ניתן למסור במח’ הון אנושי (קומה 2 בבניין המועצה) או למייל [email protected]
:12:00 עד לתאריך: 24/04/2025 שעה
בקשות שלא יצורפו אליהן כלל המסמכים הדרושים בהתאם להנחיות אלו לא יועברו לבחינת התאמה לתפקיד.
ניתן לברר פרטים נוספים בטלפון 08-6208938