03 יוני 2025
ז’ סיון תשפ”ה
מכרז פנימי/ חיצוני 12/25
עובד/ת יחידת משאבי אנוש
תואר התפקיד:
עובד/ת יחידת משאבי אנוש
מתח דרגות: 7-9 דירוג מנהלי/37-39 מח”ר
היקף משרה : 100%
כפיפות ניהולית : מנהל/ת מחלקת ההון האנושי
תיאור התפקיד:
ייעוד: טיפול במשימות הנגזרות מתהליכי ניהול המשאב האנושי ברשות
תחומי אחריות
- סיוע בהליכי מיון וגיוס עובדים לרשות
- סיוע וליווי בהליכי קליטת עובדים חדשים לרשות המקומית
- בדיקה ומעקב אחר תקני משאבי האנוש ברשות
- תיאום וריכוז פעולות הדרכה ורווחה לעובדי הארגון
- תיאום וריכוז תהליכים ארגוניים
- מעקב אחר מערך הנוכחות
- סיוע וליווי בהליכי סיום העסקה( פיטורים, התפטרות, פטירה ופרישה לגמלאות)
- מענה לפניות העבדים בנושאים מגוונים בתחומי ההון האנושי
- ביצוע מעקב וסגירת פניה שמתקבלת ביחידת ההון האנושי
- מענה למשימות היחידה המשתנות מעת לעת ובהתאם לצורך
- ניהול והקלדת מסמכים הכוללים- תיוק המסמכים באופן נגיש, תיקון מסמכים לאחר הגהה, איסוף חומרים והכנתם לישיבות, עיצוב מצגות, אחסון וגיבוי קבצים, קבלה והעברת מסמכים לגורם רלוונטי, רישום פרוטוקול ישיבות.
- ניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה- תיאום טלפוני של הפעולות וקביעת פגישות בהתאם.
- כתיבת פרוטוקולים בוועדות ומכרזים
- ביצוע כל המטלות בתחום העיסוק הנוגעות לעבודת הרשות, לפי הנחיותיו של הממונה
דרישות התפקיד
תנאי סף
השכלה
תעודת בגרות מלאה
ניסיון מקצועי
שנת ניסיון אחת בתחום העיסוק של המשרה
דרישות נוספות
- היכרות עם תוכנות הOFFICE
- שליטה בשפה העברית ברמה גבוהה
- עבודה מול מחלקות וגורמים רבים בתוך ומחוץ לרשות
- ריבוי משימות ונושאי עיסוק
המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד
מוא”ז נווה מדבר מעודדת שילובם של אנשים עם מוגבלויות העומדים בתנאי הסף לתפקיד ולהם תינתן עדיפות וזאת מכוח חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות התשנ”ח 1998, תיקון מס’ 15
זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי קבלה לעבודה.
הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר, בעלי כישורים מתאימים להתמודדות על אותה משרה.
בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), התשפ”א – 2021 תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
המועצה שומרת לעצמה את הזכות לבצע מבדקים במסגרת הליך המיון והבחירה, ועל כך תקבל/י הודעה אישית בכתב.
טפסים להגשת מועמדות ניתן להוריד מאתר המועצה. את הטפסים יש להגיש בצרוף קורות חיים, אישורי העסקה ותעודות רלוונטיות.
את הטפסים ניתן למסור במח’ הון אנושי (קומה 2 בבניין המועצה) או למייל [email protected]
12:00 עד לתאריך: 17/06/2025
בקשות שלא יצורפו אליהן כלל המסמכים הדרושים בהתאם להנחיות אלו לא יועברו לבחינת התאמה לתפקיד.
ניתן לברר פרטים נוספים בטלפון 08-6208938