07 מאי 2025
ט’ אייר תשפ”ה
מכרז פנימי לתפקיד חשב/ת שכר 08/25
תואר התפקיד:
היקף משרה: 100%
מספר תקנים: 1
מתח דרגות : 6-8 מנהלי
כפיפות: מנהל מח’ שכר או גזבר המועצה
תיאור התפקיד:
ריכוז נושא תשלום השכר לעובדים ברשות המקומית.
תחומי אחריות:
- הכנת תשלומי שכר לעובדים.
- מתן מענה לעובדים להנהלה ולרגולטור בנושאי שכר.
- ביצוע בקרות ודו”חות שכר, ניהול תיקי עובדים.
פירוט הביצועים והמשימות העיקריות, הנגזרות מתחומי האחריות:
- הכנת תשלומי שכר לעובדים:
- א. חישוב רכיבי שכר העובד, על פי שינויי שכר החלים במשק, הסכמי עבודה, שינוי שכר מינימום ועוד, והזנתם למערכת המידע.
- ב. אחריות על תשלום השכר לעובדים בזמן ובמועדים הקבועים ברשות.
- ג. בדיקת התאמה בין נתוני תלושי השכר לנתוני הדיווח, איתור שגיאות והזנת תיקונים למערכת המידע.
- ד. בדיקת התאמת נתוני השכר בתלוש להסכמים הקיבוציים החלים על כל עובד ועובד באופן שוטף.
- ה. הפקת דו”חות חודשיים ושנתיים לשלטונות המס.
- ביצוע בקרות ודו”חות שכר, ניהול תיקי עובדים:
- טיפול בבירורי שכר אל מול העובד.
- מענה לדרישת הבהרות ממשרד הפנים וממשרד האוצר בנושא תשלומי שכר.
- מתן מענה בנושא שכר להנהלת הרשות.
- טיפול בפרישת עובדים כולל הסברים על טפסי פרישה, חישוב מענקי פרישה ותנאי פרישה.
- ניהול ארכיב יחידת שכר:
- ביצוע בקרות שכר חודשיות לבחינת התאמת תלושי השכר להסכמים הקיבוציים.
- הפקת דו”חות ניהוליים ממערכת השכר.
- הקמת עובדים חדשים במערכת, ועדכון עובדים פורשים.
- ניהול תיק עובד, הכולל את כלל האסמכתאות והמסמכים הרלוונטיים לתיק שכר.
תנאי סף
השכלה: 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
קורסים והכשרות מקצועיות: תעודת חשב שכר.
ניסיון מקצועי: תינתן עדיפות לבעלי ניסיון של לפחות שנתיים בתפקידים דומים בתחום ניהול השכר בארגון.
דרישות נוספות:
שפות: עברית ברמה גבוהה
יתרון לבעלי תעודת חשב שכר בכיר
יתרון לבעלי ניסיון בשכר במגזר המוניציפאלי
יישומי המחשב: היכרות עם תוכנות ת ה- OFFICE ותוכנות שכר, אוטומציה.
יכולת ארגון ותכנון, סדר, אמינות ומהימנות אישית
עבודה עם נתונים ופרטים רבים
יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות
יכולת מתן שירות ויחסי אנוש מעולים
יכולת עבודה עצמית והשתלבות בצוות
ביצוע כל מטלה נוספת בתחום העיסוק בהתאם להנחיות הממונה.
המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד
מוא”ז אל-נווה מדבר מעודדת שילובם של אנשים עם מוגבלויות העומדים בתנאי הסף לתפקיד ולהם תינתן עדיפות וזאת מכוח חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות התשנ”ח 1998, תיקון מס’ 15
זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי קבלה לעבודה.
הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר, בעלי כישורים מתאימים להתמודדות על אותה משרה.
בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), התשפ”א – 2021 תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
המועצה שומרת לעצמה את הזכות לבצע מבדקים במסגרת הליך המיון והבחירה, ועל כך תקבל/י הודעה אישית בכתב.
טפסים להגשת מועמדות ניתן להוריד מאתר המועצה. את הטפסים יש להגיש בצרוף קורות חיים, אישורי העסקה ותעודות רלוונטיות.
את הטפסים ניתן למסור במח’ הון אנושי (קומה 2 בבניין המועצה) או למייל [email protected]
שעה:12:00 עד לתאריך 13.05.2025
בקשות שלא יצורפו אליהן כלל המסמכים הדרושים בהתאם להנחיות אלו לא יועברו לבחינת התאמה לתפקיד.
ניתן לברר פרטים נוספים בטלפון 08-6208938